Twój koszyk jest obecnie pusty!
Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zwrot biletów możliwy jest wyłącznie w przypadku odwołania lub zmiany w sposób znaczący czasu i miejsca wydarzenia.
W innych przypadkach nie ma możliwości zwrotu biletu.
Przypominamy, że w przypadku zakupu biletów nie obowiązuje prawo do odstąpienia od umowy. Możliwość zwrotu biletów dotyczy wyłącznie wydarzeń, które zostały odwołane lub ich data się zmieniła. W takiej sytuacji wyślemy Ci instrukcje, jak zwrócić bilet. W innych przypadkach zwrot biletu nie jest możliwy.
Opłaconym biletem dysponujesz według własnego uznania – jeśli nie będziesz mógł wziąć udziału w wydarzeniu, możesz bilet odstąpić chętnemu, który
zadeklaruje wolę uczestnictwa – należy poinformować nas o tym fakcie!
W uzasadnionych, losowych, przypadkach, np. w przypadku choroby, możemy spróbować przepisać Twój bilet na inne nasze wydarzenie. Zawsze staramy się zrozumieć indywidualną sytuację i stać frontem do Ciebie!
Reklamacje
Masz prawo składać reklamacje w sprawach dotyczących realizacji przez nas usług.
Reklamacją może być jakiekolwiek zastrzeżenie lub uwaga dotyczące świadczenia przez nas usługi.
Reklamacje dotyczące zakupionych biletów można zgłaszać drogą mailową, odpisując na e-mail z potwierdzeniem zamówienia, lub listownie na adres naszej siedziby.
Reklamacja powinna zawierać Twoje dane, numer zamówienia oraz opis problemu.
Rozpatrzymy Twoją reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.